Sunday, August 8, 2010

1 When I talk about my dream girl...

Okeh, tajuk dia dah menerangkan segalanya. Apa2 je la. Dah beberapa hari blog walking. Pastu tadi review blog chocolatponto (link), dia ada menyebut pasal lelaki yang menarik perhatian dia. Okeh, chocolateponto, tak nak pun tiru ko tapi nak review pasal diri sendiri. huhu.


Aku ingat lagi masa kat matriks, masa BI, kelas kitorang kena buat cam public speaking. Ataupun mungkin senang cakap, oral test ar. Sbb kena test oral, jadi sorang-sorang kena cakap kat depan.


Aku masa tu memang takde idea n sangat blur. Jadi aku gi depan, aku pun cakap, "I dun really know what to talk about. So feel free to ask."


Pergh ada moral daripada tindakan aku tu. Bila kena oral test atau cakap kat depan kelas, jangan sekali-kali suruh diorang tanya ko. haha. Sebabnye, mule la bebudak kelas aku, "do you have a girlfriend?" pastu nyampuk sekor lagi, "describe your dream girl." and it goes on and on.


Pergh ok nyesal aku suruh diorang tanya. Rasa nak nampor gak bebudak neh. huhu.


Pe yang aku tau, biler sebut dream girl, aku xtau nak describe wanita cmne yang akan menarik hati aku. Ok, aku jujur siap2. Setakat ni, hati aku blom lagi jadi milik mana2 gadis bukan mahram dgn aku. aku ada affection (suka) tapi suke tu lebih kepada keindahan luaran. eh pompuan tu cantik. camtu ar lebey kurang. tapi yang betul2 menarik perhatian aku blom ada.


Aku tak tau nape susah bebenar nak melekat hati aku bile tgk pompuan. (erase that ugly thought -.- I'm not a gay).


Tapi mungkin aku perlukan seorang wanita tu berkenalan dgn aku n mungkin aku perlu kenal jauh dalam hati dia. Sebab hati aku ni sangat susah untuk melekat, jadi aku perlu menyelami hati seseorang tu untuk aku jatuh hati. mcm mana aku nak menyelami hati orang tu?


aku perlu kenal... aku perlu bercakap... tapi entah, susah arr... apsal korang pompuan ni rumit sgt ha? hahaha


p.s: tgh merepek dalam kebosanan n ketiadaan mood nk study.

1 comments:

  1. perempuan cantik, dalaman pun kena cantik.
    semoga jumpa wanita yg diidamkan! :)

    ReplyDelete

 

:: Bila Angin Berbicara :: Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates