Wednesday, August 18, 2010

0 Pandainye Uni aku ni....

Alright, aku tak tau mungkin ada antara korang yang dah dapat tau pasal ni tapi aku baru dapat tau. And untuk yang blom tau, surprise ok guys, ni la ke"pandai"an uni kita. Kononnya wireless untuk semua, janji awal2 lagi.


Ok ar memang ar wireless semua blok dapat. Tapi ramai tertanya dan menyumpah seranah, ape jadah lah bila connect wireless uni ni tak dapat nak masuk internet.


And jeng jeng jeng, aku jumpe jawapannye, yang menyebabkan aku lebih menyumpah seranah. Kepada pihak pengurusan, tahniah sebab berjaya mewujudkan kampus yang "maju dengan internet untuk semua".



p.s: korang baca le pe dia cakap kat situ, tak susah kan nk faham. ni masa aku tengah cuba online dgn tenet uni. "bijak" benar kan...

0 comments:

Post a Comment

 

:: Bila Angin Berbicara :: Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates