Wednesday, October 7, 2009

0 Orang... atau Orang-Orang?

Aku bukan nak komen kat sesapa tapi entahlah, mungkin ramai yang rasa diorang dah cukup kenal aku tapi hakikatnya, takde sape penah betul-betul kenal aku. aku tahu ada orang yang jenis ekspresif, suka tunjuk perasaan, sedih, kecewa, letih dan sebagainya. tapi jujur dari diri aku, aku xsuka orang jenis ekspresif ni. suka sangat sebut aku bla bla bla, abes tu aku xde la plak perasaan tu, aku letihla, abes aku xde ke rasa letih tu. serba sikit ar contoh. Aku xmerujuk kat sesapa tapi kalau ada yang terasa aku mintak maaf. sebab aku dapat rasa betapa sikap camni cukup xrelevan sebab kita nak orang simpati dengan kita tapi kita macam tak fikir la pulak kan kat orang tu, dia letih ke tak, dia sakit ke tak, macam mood dia hari ni.
Nak dijadikan cerita, aku rasa sejak kebelakangan ni keadaan aku sedikit tak stabil dan aku lebih moody daripada biasa walaupun aku cakap masih dalam keadaan yang aku consider sebagai sopan santun lagi. Aku rasa lebih senang je nak naik suara, rasa lagi senang je darah nak menyirap, entah, xtahu nak cakap...

0 comments:

Post a Comment

 

:: Bila Angin Berbicara :: Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates