Wednesday, October 7, 2009

0 Lelong Lelong!

Mula daripada hari ahad hari tu, junior-junior fakulti keusahawanan kat uni aku dah mula projek diorg yang pertama untuk kursus asa keusahawanan (salah satu subjek wajib untuk semua pelajar uni aku, maklumlah, uni keusahawanan la katakan). Kalau sekali aku tgk, nmpak maca serabut je gerai diorg. tgk kali kedua nampak macam pasar malam.
tapi menariknya tgk dari atas arr. sebab nmpak macam pasar malam. tapi serius, korg tak sanggup lalu kat situ, jalan wayar merata.
sebab aku dah buat projek ni masa sem lepas, tgk diorg berjual, teringat gak aku masa kitorg dulu. memang best sebenarnya. sebab bukan selalu dapat jual menjual neh.
Tapi aku dapat observe satu benda. walaupun tempat diorg jual nampak macam meriah ala-ala pasar malam tapi tak ramai yang datang berjual beli. Aku teringat masa kitorg jual dulu. ramai gler member-member batch kitorg dtg beli dan senior kitorg gak. pendek kata tempat tu tak sunyi sampai habis waktu perniagaan la.
sorry arr junior, aku cuma bley kata korang sebenanrnya tak unite sebab tu arr jadi macam ni. aku bangga dengan batch aku sebab semangat unity kitorg. boleh kata dulu masa member fakulti keusahawanan aku jual, hampir tiap2 hari aku pergi duduk sana dan setiap hari gak, banyak duit aku habis kat situ.
tapi aku tgk keadaan diorg, mmg agak mengecewakan arr.

0 comments:

Post a Comment

 

:: Bila Angin Berbicara :: Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates