Wednesday, October 7, 2009

0 Hero... Siapa?

Aku rasa dalam jiwa seorang lelaki (termasuk aku), ada satu istilah yang tak dapat dipisahkan daripada kitorg. Hero. Semua lelaki mengimpikan untuk jadi hero. Aku rasa takde budak laki yang tak tengok superman, ultraman, mask rider, power rangers walaupun smpai usia skrg. sebab setiap inci hidup aku nak jadi hero.

Tapi masih berfikir, aku ni ada ke kualiti sebagai seorang hero? pastu pikir lagi, apa kualiti seorang hero? tak nak arr plak kan jadi hero macam filem superhero tu.. mengarut je lebih. hehe. aku teringat roommate kat matriks aku. mungkin aku dah bley anggap dia dah berjaya jadi superhero kepada awek dia sebagai seorang spiderman. macam mana dia jadi spiderman untuk awek dia, yang tu jangan tanya aku. aku xde awek dan aku tak tahu langsung pasal cinta ni.

Mungkin kalau aku tak punya daya untuk jadi superhero macam spiderman, superman, mungkin cukup sekadar superhero untuk diri aku sendiri. Menyelamatkan diri aku daripada setiap inci kebodohan diri. Akulah hero tu.

0 comments:

Post a Comment

 

:: Bila Angin Berbicara :: Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates