Friday, October 16, 2009

0 Tension!!!

Satu minggu dah hampir tamat. Tinggal lagi lebih kurang dua minggu untuk exam. Aku tak mula study lagi. bukan aku malas dan bukan aku takde hasrat nak berjaya tapi beberapa hari ni banyak gler masalah yang datang. macam satu ujian buat aku untuk semester ni.
aku dapat rasakan pointer yang baru aku bina untuk sem lepas akan jatuh sem ni. Satu sebab biometri. subjek yang tak pernah lekat apa yang diajar masa dalam kelas. dua sebab masalah-masalah yang timbul ni arr.
Aku pikir aku akan benamkan masalah ni dalam-dalam menjelang hujung minggu ni. start minggu depan adalah minggu untuk study. dan aku harap aku dapat fokus untuk dua minggu yang mendatang.

0 comments:

Post a Comment

 

:: Bila Angin Berbicara :: Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates