Wednesday, October 7, 2009

0 Giler Giler Exam

Kadang-kadang aku terfikir ke mana hala tuju aku. entah, aku sendiri pun tak dapat nak pastikan. aku risau sebenarnya dgn exam yang dah tak berapa hari lagi. Aku risau dengan subjek biometri. ntah, tanya la sesapa pun, semua mesti risau menda alah tu. mana taknya, sepanjang semester, lecturer tu ajar, sepatah apa aku tak paham. dah la, xnak kutuk lecturer.
aku ada terfikir nk join s.p.a. lepas ramai gler pelajar kat sini yang keluar dan join s.p.a. tapi aku pikir balik, memang aku nak kena sepak dengan family aku la kalau aku buat camtu. mana taknya, dah dpt tempat kat uni, nak ngada2 kluar plak. tapi serius, aku memang risau dgn biometri. aku tak tau result dpt apa nnti. di samping aku risau biometri, aku xnak kecewakan en zul yang selalu bwk kitorg pgi field trip. nnti dekan salahkan dia bwk kitorg kluar byk, xdpt perform. xnak jugak aku rendahkan markah untuk subjek sains tanah sebab yang tu salah satu subjek yang aku suka. entahlah, semuanya berpunca daripada biometri. Biometri, aku akan tumpaskan ko!!!

0 comments:

Post a Comment

 

:: Bila Angin Berbicara :: Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates