Saturday, October 16, 2010

0 Kaichou wa maid-sama! (HABEHH???!!)

Urgh damn! Seperti yang korang baca kat topik atas ni, ye ye, maid sama dah abeh episod dia. Aku rasa la sebab yang dicatat kat website tu dia tulis final.


Aku dah baca bahagian tu kat manga dia tapi tak expect cerita tu abeh camtu ja. Tak puas hati walaupun diorang akhirnya bersama. Overall, aku sgt suka episod akhir dia.


Aku rasa ada sebab kenapa diorang akhirkan cerita tu. Sebabnya aku xmo nyatakan kt sini. Nak tau tanya aku. Haha.


Pa pe pun jawapannya ada dalam manga dia, kalau korang rajin nak baca. Anyway, dah complete anime kedua full episode tapi aku tak puas hati dengan subtitle dia, bapak burok. tak kesahlah, asal buleh paham.


p.s: eh ari ni ada kelas kenegaraan, sangat tak stabil buat hari sabtu yang penuh program. -.-

0 comments:

Post a Comment

 

:: Bila Angin Berbicara :: Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates