Tuesday, November 30, 2010

0 Video Stupid Video

Tersangatlah sakit jiwa aku sekarang dengan Window Movie Maker celaka ini.


Kenapa? Soalan yang bagus. Ok, so game online aku maen ni ada buat intro character video contest. Kira boleh menang prize la. Tak menang pun dapat benda gak. Jadi aku rasa, apa salahnya aku cuba.


Nak dijadikan cerita, mula-mula aku buat video ni ok. Tapi datang ke pukul 4 pagi tadi masa nak buat final touch kat video tu (dah siap publish), masa play ada bahagian yang hilang. Bapak ar!! Tension siot. Aku buat dari pukul 12 tengah malam sampai ke subuh. Dah nak siap, pastu WMM tu buat hal celaka.


Sekarang pun dia tengah buat celaka, sebab bila aku tekan publish, jadi not responding! WTH!


Rasa cam nak nyepak je. Aku dah pening giler dah nak menyusun vid ni semula. Rasa cam nak mencarut. Pa pe pun, ari ni sapa-sapa jangan kacao aku kalau rasa diri tak nak kena penyepak.


p.s: Celaka punye WMM. Bongok syial

0 comments:

Post a Comment

 

:: Bila Angin Berbicara :: Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates