Saturday, November 13, 2010

0 Relation and Love and Friendship and Care and...

Sebelum nak kuar gi makan, rasa terdetik kat hati nk nak menulis sesuatu. Sebab tadi terbaca ada member aku tulis pasal hubungan dalam kelas yang kelihatannya tak rapat dan sebagainya.


Aku malas nak berkias, jadi secara directnya, kalau dalam game aku, camni la. Kelas ni cam satu guild/clan. Dalam guild tu ada la makhluk2 bersama-sama. Walaupun dalam guild yang sama, tapi berpecah kepada beberapa group kecil lain. Kalau nak buat dungeon, cuma team up dengan group sendiri. Tidak dengan orang lain dalam guild walaupun hakikatnya, masih satu guild yang sama.


Seperti dalam kelas, menda ni berlaku dalam game aku maen jugak. Jadi aku dapat rasa. As a newcomers to that, kinda prestigious guild, I was left out from raids and dungeon runs, walaupun kadang-kadang kalau tengok, aku punye gear lagi mantap dari yang lain.


The fact that each and everyone of us have different personality and different style. Sometimes you have to adept yourselves with that style to mingle with them.


Ada yang cipta dunia sendiri dan macam-macam lagi. Camne pun, kita kena tahu setiap orang ada kelebihan dan kelemahan sendiri. Kelebihan dia mungkin sesuatu yang tak mampu kita capai dan kelemahan dia, mungkin menjadi kelebihan kita. Kalau isteri itu saling melengkapi untuk suaminya, macam tu jugak la kawan-kawan, melengkapi kita, untuk sementara, sebelum kahwin.

0 comments:

Post a Comment

 

:: Bila Angin Berbicara :: Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates