Saturday, November 6, 2010

0 OMG What Time Is It???

Ok this is crazy! Look at the clock Kai! It's 5 a.m!!!


Ok memang giler. Sepatutnya aku tido awal tapi gila pegi berjaga sampai pukul 5. Jadi aku rasa elok aku tunggu subuh je. Lagi 45 minit.


Tik Tok Tik Tok...


Ok whatever. Sementara tunggu subuh, elok aku update jap. Takde apa2 yang luar biasa berlaku dalam hidup insan biasa seperti aku. Cuma berharap aku dapat kembali tido awal mulai esok dan start study lepas subuh (as if that gonna happen : selalu tido balik lepas subuh).


Tik Tok Tik Tok...


Saya sayang awak... Tapi awak anugerah terbaik buat saya...


Tik Tok Tik Tok...


Kehidupan yang pening lagi memeningkan...


Tik Tok Tik Tok...


Aku end kat sini la, cam gila je tgk..


p.s: tik tok tik tok...

0 comments:

Post a Comment

 

:: Bila Angin Berbicara :: Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates