Sunday, September 26, 2010

0 Sejenak Selepas Mandi Air Kuning Uni...

Oh wow sangat best. Air start takde sejak pukul 9 malam smlm bawak sampai ke pagi ni, pukul 11 tadi baru ada, tu pun kat tingkat bawah n tak naik lagi tingkat atas. Pastu lepas aku habis mandi, aku tengok air kat singki dah tak kuar. Pergh pandai giler, sangat tidak memberangsangkan.


Pa pe pun tu bukan point utama. Lepas dah lama tak update blog ni, pagi ni bangun2 je daripada tidur, aku rasa cam nak menyumpah orang, rasa cam nak maki orang je. Tak tau napa, mungkin sebab demam baru kebah ke apa, tapi alangkah tak logiknya.


Tapi emosi aku masih terkawal jadi takde la aku bangun2 terus maki roommate aku yang ada kt keliling ni.


Hanya Fairy Tail 48 dapat membantu aku. Hahaha

0 comments:

Post a Comment

 

:: Bila Angin Berbicara :: Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates