Monday, September 6, 2010

0 Fairy Tail (2nd Part)

Pergh korang ingat aku dah abeh membebel? Teringat satu perkara.


Selain daripada apa yang aku nyatakan dalam post yang sebelum ni, bila aku tengok Fairy Tail, imaginasi aku menjangkau 3 bahagian.


Pertamanya, aku rasa cam aku tengah maen game mmorpg. Huhu. Bezanya, jangan harap ko nak dapat guild yang bapak kuat macam Fairy Tail tu. Kuat dari segi bond maksud aku. Ikatan antara diorang. Bebudak guild game aku smua cam syial. Sebab tu kadang2 terpikir, mesti best kan kalau satu kos aku, semuanya gamers. haha. Buat satu guild untuk kos aku je and kitorang pegi dungeon sama2. Bonding mesti amat kuat. Mesti rapat giler antara kelas.


Keduanya, masa aku tengok Fairy Tail aku terbayang yang aku berada dalam tu. Sebagai salah seorang Fairy Tail! Hahaha. Gilos btol. Mesti best main magic cmtu. Huhu.


Ketiganya, aku terbayang, macam mana kalau dunia kita ni macam dunia Fairy Tail tu? O_o. Bapak ramai wizard. And kita sebagai wizard nak join guild. Boleh ke join Fairy Tail? O_o.


Haha, just merepek di bulan puasa. Dun mind me. Huhu.

p.s: pergh merepek pe, serius neh, aku tengah lvl character aku pun aku sanggup log off nak tulis ni. haha

0 comments:

Post a Comment

 

:: Bila Angin Berbicara :: Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates