Sunday, September 12, 2010

0 Maid Sama ... Pening tengok anime dah...

Woot ok, aku nak jugak tulis. Dah terlalu thrilling.


So the thing is, aku baru je tengok kaichou wa maid sama episod 23 (episod 24 tengah download - latest episode 24). Memang agak kurang asam menggantungkan cerita dengan sangat saspen. Haha.


So it goes like this --- dalam episod berapa tah, 21 kot, ada sorang budak laki baru masuk sekolah tu. Kawan lama kepada Ayuzawa Misaki. Nak dijadikan cerita yang menyakitkan hati dan thrilled jugak, dia mengaku Misaki tu awek dia (padahal semua benda masa kecik berlaku kan -- kanak2 lagi).


Biasa la, kita kecik2 dulu, mesti ada cinta kecik2 kan. Pelik2. Tapi yang menyakitkan hati sket, dia lebih ekspresif daripada Usui, menjadikan dia rival cinta terhadap Misaki.


Kalau korang penah tengok pun, Usui dah penah luah rasa hati kat Misaki, tapi sebab Usui tak macam budak laki lain, yang luah perasaan pastu, kira lepas bahagian dia, jadi dia berlakon yang dia saja main2 ucapkan cinta dia tu (dia tengok Misaki macam terganggu terfikir pasal hal tu).


So tak tahan dengan saspen anime tu, aku dengan pantasnya (first time bukak manga), nak tengok gak apa jadi pastu. Semestinya, kita tau la Usui mesti dengan Misaki gak nnti, tapi camne nak menyahkan budak yang menyemak tu? haha (keji gak aku ni)


Ok fine, aku tahu perasaan ni n of course, takde sapa nak mengalah, tapi lepas apa yang Usui buat kat Misaki, kesian kat dia terpaksa menghadapi hari-hari penuh dengan rasa cemburu yang mendalam.


Aku dah baca manga sambungan dia n aku puas hati. Haha. Nak terus sambung baca sampai budak tu dinyahkan dari situ. Huhu (keji bunyinye kan).


p.s. : dalam busy2 tengok anime, apsal terasa cam ada assignment eh? Haha

0 comments:

Post a Comment

 

:: Bila Angin Berbicara :: Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates