Monday, September 6, 2010

0 Kaichou wa maid-sama!

Yosh aku kembali mem"blog"kan diri (apa jadah punya ayat daa).


Cuti tersangatlah bosan (walaupun ada assignment) dengan hanya bermain game dan tengok tv (tengok tv tak sampai 1%).


Jadi aku memulakan sesi mendownload anime2 yang menarik minat aku. First, nak cakap pasal anime Kaichou wa maid-sama. First baca, aku tengok dalam paper News Straits Time kot. Dia sebut pasal anime baru kat animax. Dah mula tertarik masa tu. Aku first tengok anime plak ni kat animax. Sebab aku tertarik dengan cerita dia, so aku pun decide nak download sbb nak tgk kat tv mana sempat kot.


Dipendekkan cerita, cerita dia, komedi romantik and aku sgt suker sbnarnya nak tahu macam mana cerita ni akan berakhir. Pasal Ayuzawa Misaki, presiden sekolah dia yang asalnya didominasi oleh budak lelaki. Misa ni dia, nak ubah perspektif orang pasal sekolah dia ni, Seika High School daripada sekolah yang teruk kepada yang baik.


*** pause nak bukak pose ***


okeh. sambung. Menarik dia letak, dalam cerita ni, Usui Takumi satu2nya, kalau ikut senang cakap paling excellent la dalam sekolah tu. Perfect segala segi. Semua perempuan kat situ minat kat dia, lebih ajaib, semua kena reject. And dia jatuh hati kat Misa.


Ok, sangat romantik. Huhu. Dia tau rahsia Misa sebagai pekerja cafe, jadi dia pegi cafe tu setiap hari nak kacau n macam2 lagi la. Yang pasti, dia banyak bantu Misa.


Pa pe pun, cerita dia sangat best.





p.s. : kalau aku mcm usui, bapak best, excel segala-galanya.

0 comments:

Post a Comment

 

:: Bila Angin Berbicara :: Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates