Friday, March 5, 2010

0 Post Tanpa Nama

Post aku kali ni aku tak tau nak bagi nama apa. Tapi aku merasakan betapa kurang enjoynya menulis blog dengan adanya penulisan yang tidak menyedapkan mata aku melihat.

Kelihatan seperti membuka pekung di dada, tapi hakikat tak boleh kita selindung. Dan aku pun xmo simpan post tu lama2.

Aku nak bukak lembaran post baru bersempena dengan kematangan pemikiran kita. Dan sesiapa yang berkesempatan baca post yang aku tulis ari tu, tahniah sebab korang baca post yang julung-julung dan hebat.

Aku nak kurangkan emosi dan kontroversi dalam ni kalau boleh, dan biar layan je baca blog aku, bukan sakit kepala.

Okey guys, now let's change!

0 comments:

Post a Comment

 

:: Bila Angin Berbicara :: Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates