Monday, March 22, 2010

0 Penilaian Nilai

Ah topik yang aku nak sebut macam semakin membosankan sebab aku rasa hidup aku pun semakin membosankan dan memenatkan. Bayangkan, terlalu banyak yang berada dalam fikiran aku sekarang. Terlalu banyak yang ada dalam fikiran aku sampai aku nak senaraikan apa yang perlu aku buat.

1. Kuiz Analisis Alam Sekitar
2. Oral Test Mandarin
3. Presentation pasal Geothermal Energy
4. Jurnal Water Quality
5. Report Mikrobiologi
6. Karnival Sukan Fasa
7. Drama Mandarin
8. Exam yang tak lama lagi, kena study suma

Aku rasa ni mungkin tak sampai separuh daripada apa yang ada dalam otak aku. Kadang-kadang ada saja yang berlegar, meminta untuk difikirkan.

Sahabat aku pernah mengingatkan aku yang dalam dunia ni sebenarnya banyak lagi benda untuk difikirkan daripada menda yang remeh temeh. Terima kasih sahabat, tu je yang boleh aku cakap. Betul apa kata dia, tapi entahlah, menda yang remeh temeh ni sebenarnya aku rasa lagi banyak aku ambik kisah.

Mungkin aku kena tukar balik corak pemikiran aku pasal benda ni. Dan ya, aku harus akui, terlalu banyak dalam fikiran aku sebenarnya lebih kepada permasalahan lain.

0 comments:

Post a Comment

 

:: Bila Angin Berbicara :: Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates