Monday, March 19, 2012

0 Bicara Tentang Cinta

Apa itu cinta sebenarnya?


Perkataan yang cukup bermakna bila diungkap. Tapi berapa ramai yang mampu mengerti makna ungkapan keramat tu? Berapa ramai antara kita yang layak untuk menerima ungkapan tersebut?


Kadang-kadang aku mempersoalkan diri sendiri. Apakah aku layak untuk menerima ungkapan cinta tersebut. Apakah ada cinta untuk aku?


Kadang-kadang cam terasa seperti bola, ditendang sana sini. Rasa seperti aku tak layak langsung untuk memiliki cinta tu.


Ada yang pernah bertanya, kenapa semua lagu aku dengar semua lagu cinta. Ni jawapannya. Macam post aku sebelum ni, sastera tu cara untuk aku luahkan perasaan. Bila dengar lagu yang masuk dengan apa yang aku rasa, rasa lega. Kalau tak kena menaip, menulis lagi untuk luah perasaan.


P.S: -- End -- for now

0 comments:

Post a Comment

 

:: Bila Angin Berbicara :: Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates