Sunday, October 30, 2011

0 Gila-Gila update

I

Wuit akhirnya aku dah dapat kenal pasti masalah dengan facebook aku yang tak ley komen dan tak ley post. rupe-rupenye masalah dgn browser. punyela mengamuk dgn line broadband. sekarang da bley komen dan tengok notification semula.



II

Dah naik meroyan aku lepas aku abeh tgk running man dalam hard disk aku. ditambah plak, lepas beberapa hari aku cuba dapatkan bahagian akhir untuk episod seterusnya, line tenet aku buat hal. Alhamdulillah, malam semalam aku dapat jugak menda tu habis. jadi aku dah ada satu episod extra. hehe.




III

Ceyy malam ni ada kelas lagi. Tak ley cancel tutorial ni. Cam takde pa pe je tutorial, rasa cam ... tah. macam tak relevan pun ada kelas tutorial 2 jam dengan kuliah 2 jam untuk subjek yang cuma 2 jam kredit. 4 freaking hours! Seriously! menda yang 3 jam kredit pun kelas sejam setengah, pastu yang 4 jam kredit pun dalam 3 jam je dalam seminggu. Kelas bahasa yang lebey menarik bley pulak 3 jam untuk 2 jam kredit. Tapi kelas bahasa boley consider la ada tutorial, kalau takde tutorial nk buat mende.

tapi kelas ni, tutorial pun macam kuliah. kuliah lagi la macam kuliah. masih lagi tak decide nak pegi ke tak kelas malam ni. jam hampir ke pukul 7 dan bas ada pukul 7 jugak.



IV

Dah nak dekat maghrib. Elokle mandi dan semayang. so chiow!

0 comments:

Post a Comment

 

:: Bila Angin Berbicara :: Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates