Wednesday, October 26, 2011

0 Mini Update 2

Anyo sayo! (pa pe la ejaan dia =D )

Okeh dah berapa hari dah entah tak update blog neh.


Kelmarin adalah hari yang sangat panjang. Sebab aku kena korean fever sket (macam banyak je hahaha), aku ada buat flash player kelmarin dengan lagu korea neh, sebab nak cari kat tenet payah sangat, buat sendiri senang.


Untuk korang yang dapat dengar dan tengok flash player tu, tahniah la yer, sebab aku sendiri tak dapat tengok -.-;; masalah apa tah dengan aku punya flash ni. Kalau bukan masalah flash, masalah broadband aku la tu kot.


Lama aku amek masa nak siapkan flash player tu, kesian aku. huhu.



Orait yang keduanya, selepas ke"tension"an, kitorang main la dota semalam. Rindu aku sebenarnya nak guna QoP. Tapi sapa sangka, lepas beberapa lama, antara semua hero intelligence dalam dota tu, aku masih sucks main QoP.


Sifu aku ajar dulu, mesti mau ingat sampai sekarang.


Sifu: Kalau u main QoP, u kena bunuh orang bila sampai lvl 6. Kalau tak membunuh, lepas tu jadi lauk. Jadi QoP kena bunuh banyak. Kalau tak reti guna, jangan guna.


Wahahaha. Sifu aku sangat garang mengajar dota neh. Harsh giler sekali dia bagi pasal dota, tapi btol la apa dia cakap. Master2 dota neh kalau yang pro, semua tak suka bila kalah sebab kecilako-an team yang tak reti guna hero. Jadi banyak kali aku maen QoP, mesti kena bebel la. 1 sebab QoP, bak kata sifu aku, walaupun hampir semua hero intelligence early game hero, tapi QoP boleh jadi late game hero gak.


Kalau QoP fail masa mula-mula, maknanya, dah fail dah la nak jadi late game. Dah sedar betapa teruknya aku maen QoP, aku rasa aku dah kena guna QoP banyak2 dah lepas ni. Lepas ni nak try maen, tengok jadi camne.


Nombor 3, uuuuu sedeynya episod running man aku semakin pupus, tinggal lagi beberapa episod. Azam balik ni, nak cari running man, pastu study. baik tak? haha. tapi ikut plan aku camtu la. balik ni donlod running man je, pastu study. sebab kalau main game online, nnti slow plak donlod. hahaha.


p.s: ok la, dah banyak membebel, aku nak pegi tengok QoP dalam replay jap. Proposal thesis dah update kira ok la sket. makin ringan tugas neh. chiow!

kamsa hamida :=D

0 comments:

Post a Comment

 

:: Bila Angin Berbicara :: Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates