Monday, August 22, 2011

0 No Title Unlimited 2

Ok sebab aku xtau nak letak tajuk apa, aku letak je la, tajuk seperti tertera di atas. Japgi nak balik dah. Sekarang ni tgh dok kat hostel terasa mcm ada satu hari dulu masa duduk kat matriks. Sama gak la hari dia macam hari ni.


Orang ramai dah blah, tengok bilik kosong je. Bezanya, masa kat matriks dulu, aku bgn je tido, takde orang. Roomate aku masa tu pegi kelas jadi rasa kosong dan sayu. Masa dekat2 raya cam ni la. Rasa sayu giler.


Kat sini sekarang pun lebey kurang camtu cuma member aku ada lagi kat bilik ni tengah tidow. Ak nak chiow chin chau dulu la. Tapi tetap rasa sayu. Aku sebenarnya lebih kesian dekat pelajar sabah dan sarawak.


Diorang dtg jauh2 semata-mata untuk program ni, kesian tak balik raya. Seharusnya la kan, elaun patut diberi sekurang-kurangnya untuk kos pegi dan balik. Tak pun uni, tolong je belikan tiket untuk diorang. Tak salah aku rasa.


Nasib baik program pagi ni dibatalkan. Macam mana pun kitorang tengok uni ni menguasai pengurusan dan tindak tanduk pelajar, pelajar masih lagi hasil diorang. Kalau pelajar boikot, takde program boleh jalan.


Mana taknya, program yang diorang nak buat tu bgtau saat-saat akhir. Masa tu semua dah ambik tiket balik la. Kalau diorang buat perancangan yang lebih rapi, mungkin tak timbul masalah camni.


p.s: ok la nak mandi, pukul 10 japgi pakcik tu dtg amek dah. chiow!

0 comments:

Post a Comment

 

:: Bila Angin Berbicara :: Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates