Thursday, July 1, 2010

1 Otak Gila2

Ok. Aku tengah boring dan tak tau nak wat apa. Jadi aku pun tulis la blog kan. Tadi tertiba terpikir kat otak aku, sebab aku sekarang tengah main world of warcraft kan. Apa jadi kalau kita hidup dalam era tu? Haha gila punya pemikiran tapi aku rasa gini la kot jadinya :

Babak 1 : Pemilihan Kerjaya

Bunda (klasik sket bagi nama) : Usu nak jadi apa? Along dah jadi paladin, angah pulak dah jadi mage. Bunda teringin nak tengok anak bunda sorang jadi healer. Jadila shaman ke, priest ke. Alang tu, bunda suruh jadi priest atau shaman, laju je dia pegi jadi rogue. Apa punya anak.

Usu : Tapi oklah bunda alang jadi rogue. Dengar kata gaji lumayan.

Bunda: Lumayan apa menda asyik stealth, pastu pickpocket orang.

Usu: Tapi kan bunda, usu teringin jadi warlock. Boleh kawan dengan demon.

Bunda: >.<>

Babak 2 : Balik Kampung

Bunda dapat surat daripada tiga anaknya cakap diorang nak balik kampung. Gumbira la dia. Tapi tak dapat dari angah.

Bunda : Ishh apehal angah tak hantar surat?

Angah : Sebab angah dah ada dalam rumah. Angah guna teleport. XD

Bunda : -.-“

Angah: Diorang lewat sikit sebab hearthstone tengah cooldown. Japgi dah abeh cooldown, diorang guna la XD

Bunda: Kenapa angah tak bukak portal je kat diorang?

Angah: Sebab angah dah abeh duit poket, alang curi, jadi tak boleh beli arcane powder.

Ok takde idea dah. Nanti la aku sambung balik. Haha.

1 comments:

  1. Lolz... >.< Dun tell me about it... I'm "not" interested... :X

    ReplyDelete

 

:: Bila Angin Berbicara :: Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates