Thursday, July 29, 2010

0 9 Akal 1 Nafsu

Pergh Nafsu WIN!!!!


Buktinye, aku makan dua bungkus nasi kukus (pergh patut ar badan rasa cam naik, memang patut pun la kalau gini caranya). Tak caya aku beli 2? Tanya budak sbk2 yang pakai cermin mata pompuan tu. Jumpe dia tengah jalan, so dia nampak aku beli 2 nasi kukus. Dia beli 3 susu botol, lagi power. haha (eh nama ko apa eh? haha aku xingat)


Aku bukan sengaja beli 2 (haha cover balik). Aku beli sebenarnya untuk roommate aku yang tengah tido. Mana tau nanti, tgh2 aku makan dia tersedar, nnti kecik ati plak kalau aku xbeli kat dia sekali.


Tapi apakan daya, dia tak bangun2, sampailah sekarang aku tengah tulis post ni. Jadi aku pun makan la (huahua cam tak ikhlas je beli kan??). Sekarang dah kenyang dan nak duduk rileks2. Huhu. (pergh, roommate aku baca ni mesti dia tension, dah la aku bajet nak belanja je nasi kukus tu. Huahua, lagi tension).


Pa pe pun dah makan. Lepas ni kena strict sket dgn makan ni. Asyik melantak ikut nafsu je.

p.s: pergh kena exercise ni. Pegi gym secara ekstrimnye ke. Haha.

0 comments:

Post a Comment

 

:: Bila Angin Berbicara :: Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates