Monday, October 8, 2012

0 Back with new look~

Blog kembali "rebranding". Dah settle, akhirnya dapat jugak install smula macromedia flash yang mengizinkan aku untuk letak muzik dalam blog aku ni. And here presenting the song from the newly debuted group Lunafly. I have vocal and music preferences when I listen to a music, so yes, this song is well made and these guys have amazing voice.


Blog template dah diubah kepada bentuk yang lebih simple sbb dulu aku rasa bila bukak je blog, bapak berat. Jadi, aku ambik template simple yang plain je. Nampak lebih santai (ye kot, huhu). Yang penting, takde sangkut2, tu je yang penting. Sebab laptop aku ni slow, jadi boley dikatakan tuan blog sendiri sangkut2 nk bukak.


Tapi dua tiga ketika ni asyik sangkut je dgn google chrome ni, celaka apa tah yang mendurjanakan chrome ni. Kejap2 sangkut, kejap2 sangkut. Cam cipan. Stress rasa cam nak sepak je laptop ni. Memang laptop ni dah ketinggalan zaman teknologi tapi tunggu la dulu kan. Takde la urgent sgt nak laptop baru. nanti dah ada duit, bleyla beli baru. skrg takde, tahan la sket.


laptop aku ni pun dah jadi cam laptop diorang-diorang dulu. Skrin boley jadi blank bila-bila masa. Tapi alhamdulillah sebenarnya dia tak buat hal masa zaman aku menulis thesis dulu. Problem dgn laptop aku ni sbb ada crack kat bhagian tepi skrin neh. sensitif amat, tergoncang sket, japgi, terus blank. Laptop performance aku jadi hampeh sebb cara nak bagi dia ok balik lepas blank cuma dgn force restart.


Okla, let's end it here. I'm going to be active with blog again when I got things to say. So please anticipate :)


P.S: yeorobun, saranghamnida :D

0 comments:

Post a Comment

 

:: Bila Angin Berbicara :: Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates