Tuesday, January 5, 2010

0 More about Games (plus Screenshots) XD

Ok guys. This is the game that I currently play. It is called Shin Megami Tensei. Wokeh la game ni. Ala ala anime jadi menarik minat aku. Aku penah cerita pasal game ni dalam post sebelum neh. Macam aku penah kata, korang akan bela macam pet (tapi dia panggil demon :P ). Ni beberapa gambar pet aku dan aku. Kat atas sebelah kiri tu level aku dan level pet aku.

Eh aku main character perempuan? o.o? Who cares! It's just a game. Aku ada character male gak tapi aku enjoy maen character ni sebab level dia dah tinggi dan dia ni mage. Enjoy main mage sebab boleh buat magic. Huhu. Ni gambar dulu-dulu. Sekarang level mage aku ni dah level 55 daripada 93 level keseluruhannya. Huhu giler kan?


dengan sorang kawan dalam clan


sama gak, dengan kawan dalam clan, berlakon noob XD


my mage casting the deadly spell, Megido.


preparing to take a noob picture



tengah "farming" untuk dapatkan duit dengan harimau berapi aku dan gambar game supporter(GS), AzureJackal XD Perghh ingat GS dapat duit free XD

0 comments:

Post a Comment

 

:: Bila Angin Berbicara :: Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates