Wednesday, September 16, 2009

0 tensei...

wahaa, aku kembali... baru lps main dota, gler ar kalah teruk. silap aku gak sebenarnya huhu. dah la xnak ckp pasal dota. skunk aku nk ckp pasal game online favourite aku skunk. kalau bley aku nak smua org yg aku kenal maen, huhu.
tajuk game dia shin megami tensei, bi dier megaten. game dia based kat japan tp mat salleh bt. asal game dia pn sbnrnya ada tp yg versi advance sket ar dari yg dulu. maen dia best sebab macam maen game pokemon pun ada haha walaupun grafik dia 3D.
sebab dalam game to korg kena buat kontrak (gler arr) dgn demon. demon tu akan ikut korg macam pokemon arr. huhu bila korg lawan, dia tolong. demon tu makin kuat bila dia naek level, sama arr dgn korg.
makin tggi level korg, makin ramai demon demon korg bley buat kawan. huhu. aku skrg plg tggi level character aku level 49, demon aku harimau badan berapi. huhu kuat siot!
k arr, kalau ada yg rasa nak explore game tu bley bukak website neh:
megaten.aeriagames.com
game dia maen free, download free. sapa2 yg nk mula maen tu gtau arr aku ek, nnti aku tgk-tgkkan korg dalam tu. ok chiow!

0 comments:

Post a Comment

 

:: Bila Angin Berbicara :: Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates