Tuesday, September 15, 2009

0 selipar...

adoii pening kepala aku, nak tergelak pun ada gak. hari ni entah camne aku terbukak hati nak pegi bukak puase anjuran unit pembangunan ... err apa eh unipen tu? lantak arr. yang penting aku terbukak ati nak pegi berbukak dgn unipen. mana taknya, nak catat rekod baru, 7 hari makan free bukak pose. haha.
nak dijadikan cerita dah lepas abeh bukak pose, laju je aku bangun bawak nasi bungkus lebih, budget nak bawak balik bilik sambung makan kat bilik. keluar je dari khemah makan, bapak hangin je aku tengok selipar takde. tension pun ada gak. pastu aku tengok keliling, takde gak.
pusing-pusing aku bagitau member aku sorang. dia cakap orang pinjam kot. aku pun rileks dulu, semayang maghrib pastu dah abeh xjumpe gak.
pe lagi, balik jalan kaki ar. nak gelak pun ada gak pikir. budget tak nak keluar duit, last last selipar hilang, aku bayar duit bukak pose untuk dua hari punya beli selipar baru.
pelik gak aku sebenarnya, aku pusing keliling sampai hujung malaysia, pegi masjid paling sesak, takde pulak nak hilang, datang bukak puasa tak sampai semua pelajar pun boleh hilang. apa daa...

0 comments:

Post a Comment

 

:: Bila Angin Berbicara :: Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates