Monday, November 9, 2009

0 Open up your mind!

Dalam aku dok letak gambar-gambar untuk mengisi ruang blog aku, nampaknya ada jugak yang mula bersuara sumbang. sekali lagi, siapa makan cili dia terasa pedasnya. aku bukan nak kata apa, aku letak apa-apa dalam blog ni adalah bahan sedia ada bukannya aku yang buat menda alah tu. aku rasa orang malaysia sangat terkenal dengan keghairahan diorang dengan mende pelik dan mengagumkan. jadi, aku letak gambar-gambar neh semua yang pelik dan mengagumkan. dalam pada tu, ada juga rupanya yang bersuara sumbang.

tapi cuma nak ingatkan korang supaya berfikiran positif dalam semua benda yang korang buat. contohnya tengok ... maleh nak sebut (nnti keluar suara sumbang lagi). bukannya suka-suka semata tapi boleh jadi satu ilmu untuk kita. biar ada pendedahan sikit (yang terlebih tu, tanggung sendiri). bukan aku menggalakkan tapi ilmu tu perlu ada (kata member aku budak sek agama dulu). jadi bila bukak blog aku, aku mintak, PALING MOHON, berfikiran positif sepanjang masa. Lainlah kalau aku letak memang terang-terang menda tak senonoh. Kalau ada macam tu, aku sedia terima tohmahan dan cemuhan masyarakat.

Sekian...

p.s : ni salah, tu salah. abeh korang nak apa?

0 comments:

Post a Comment

 

:: Bila Angin Berbicara :: Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates